Monday, April 5, 2010

That's nonsense... Lebih kurang 'Fu*k You'

Two ethnic Chinese Barisan Nasional (BN) leaders have openly snubbed Perkasa Youth’s demand for an apology, continuing instead to criticise the Malay rights group by saying that its struggles were not in line with the prime minister’s 1 Malaysia concept.

Penang Gerakan chief Datuk Teng Hock Nan and MCA deputy secretary Loh Chew June, who locked horns with the right-wing group when they labelled them “racists”, told The Malaysian Insider today that they refused to apologise for their statements.

Perkasa Youth chief Arman Azha Abu Hanifah had called on the duo to apologise within 48 hours from Friday, following their criticisms on the non-governmental organisation’s inaugural congress last Saturday.

Arman had claimed that failure to do so meant the two were in total disrespect of former prime minister Tun Dr Mahathir Mohamad, who has granted his patronage of the group, as well as the Federal Constitution, which Perkasa claims to uphold.

“That is nonsense. I will not apologise. I do not want people to misuse the Constitution at their whims and fancies.

“They (Perkasa) are not here to unite the races, they are here to segregate everyone,” said Loh, when contacted.

Wadoh.... wadoh...... malunya Melayu..... opp maaf........ malunya melayu umno..... PERKASA ni gundik umno je...


Teka-teki.
macam mana nak.. tau mana satu katak betina... mana satu katak jantan...????


15 comments:

Anonymous said...

Gerakan dan MCA komponen BN.....Perkasa ditubuhkan oleh Berg-haim Ali atas arahan mamak kutty.....maka perkasa ni adalah alat umno nak main wayang dengan cina2 dalam BN!....

umno nak main wayang orang dah tak heran...dah meluat....dah nak muntah....orang semua dah tauu!.....kapla lembu, kapla babi, bakar gereja, dan bakar SATU surau di MUAR.....semua orang sudah tahu ini GAME umno!....

maka perkasa ditubuhkan....untuk main wayang saja....

MCA, Gerakan, Umno, Perkasa....wayang lama tapi dengan watak tambahan.....nak cuck melayu supaya sokong umno/BN.....bagi takut, bagi sangsi, bagi was-was....tapi semuanya WAYANG!....

Perkasa, kalu cina2 dari parti BN tu nak bogelkan kau orang pun orang melayu sudah tak kesah.....memang wajar kau orang kena bogel...pasal apa?....selama ni pun yang banyak makan hasil orang cina adalah melayu2 umno jugak!....ali bin baba tu istilah untuk kontraktor2 kelahiran umno yang nak untung cepat dan senang....orang melayu lain buat kerja....tak meminta2....dan yang paling penting kita tak kencingkan amanah bangsa dan agama....ko orang dah cukup kenyang....dah cukup boroi.....PEGI MAMPUS!

The MIND!!!

Anonymous said...

don't talk shit.. hehe...

-yy-

reformasi said...

if the claims made by Loh is true, so we need to destroy perkasa a.k.a. perkosa as as soon as possible. Perkasa is a demon. they didn't uphold the Constitution. They use it for their own benefits.

storm62 said...

umno mengunakan perkasa untuk bergaduh dgn mca dan gelakan...kah kah kah...jelasnya kita nampak bahawa parti2 komponen bn dah mula bertengkar sesama sendiri.

Kebijaksanaan Sultan Selangor supaya tidak menghadiri mesyuarat perkasa tu adalah satu langkah yg BIJAK dan Terbaik.

Perkasa,sebagai sebuah pertubuhan NGO melayu, kenapa Ibrahim bin Ah Lee meminta sekor mamak dari Kerala, India, untuk upacara pembukaan AGM perkasa? sepatutnya mamak kerala itu diberi peluang untuk membuat demikian dgn PUKIMA (Persatuan Untuk Kaum India-Muslim Malaysia) dan bukan Perkasa....kah kah kah.

Dgn pertubuhan Perkasa baru2 ini jelas sekali lagi kita nampak yg umno sampai hari ini BUKAN sebuah parti yg membela atau mempertahankan hak2 kaum Melayu diNegara kita ini. Perjuangan mereka selama ini adalah hanya untuk melayu2/mamak2 umno saje.

Tanpa umno, Kaum Melayu Malaysia lebih maju dan berjaya dlm apa2 bidang saje mau pun bidang keSukanan atau Perniagaan. lu percaya tak?

Nazri said...

mmg tak patut 2 pemimpin drpd Gerakan dan MCA menuduh PERKASA rasis.org melayu kat Malaysia patut bangun membantah dan menuntut 2 pemimpin drpd parti komponen BN meminta maaf dgn PERKASA.bagi aku yg rasis adalah PAS.cuba kita lihat apabila Datuk Seri Najib Tun Razak ingin menghapuskan kuota bumiputra sesuai dgn slogan '1 Malaysia' utk menyeratakan hak semua kaum di Malaysia telah dibantah oleh PAS yg rasis ni.setau aku, dlm Islam tak pernah pun mengajar umat islam membahagikan hak antara org islam dan bukan islam.kalau macam ni, jelas sekali PAS TAK MENURUT AJARAN ISLAM YG SEBENAR.AGAMA ISLAM TELAH DISALAHGUNA OLEH PAS UTK KEPENTINGAN POLITIK PAS.PAS selalu memainkan slogan 'Pas untuk semua' tapi malangnya slogan ni hanya utk tatapan je dan bukannya utk direalisasikan.bangkai babi dan bangkai anjing lebih mulia drpd parti PAS.

Anonymous said...

Maaf la nak kata, hamba ni 1st time comment kat blog KR ni. Pn begitu hampir setiap hari hamba buka laman ni. Dari komentar yg ditulis sejak sekian lama...CUMA NAK KATA TUAN HAMBA NI NAZRI MEMANG TONGONGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!

storm62 said...

wah kah kah kah....wei, biawak nazri, bangkai babi (MCA)dan bangkai anjing (Gerakan) lebih sedap ke?...kah kah kah, ko adalah spesis biawak yg tulen...kah kah kah.

silakan, silakan, enjoy bangkai2 yg ko sebut tadi!

Ade said...

Kepada cina racist (mca & gerakan) yang rasa nak penggal kepala melayu racist (perkasa & umno), silakan.. aku tak halang pun. Kat sini pun ada sorang, namanya nazri.

jai said...

Nazri Pondan Tua Bahalol Tahap GAMPANG said...

mmg tak patut 2 pemimpin drpd Gerakan dan MCA menuduh PERKASA rasis.org melayu kat Malaysia patut bangun membantah dan menuntut 2 pemimpin drpd parti komponen BN meminta maaf dgn PERKASA.bagi aku yg rasis adalah PAS.cuba kita lihat apabila Datuk Seri Najib Tun Razak ingin menghapuskan kuota bumiputra sesuai dgn slogan '1 Malaysia' utk menyeratakan hak semua kaum di Malaysia telah dibantah oleh PAS yg rasis ni.setau aku, dlm Islam tak pernah pun mengajar umat islam membahagikan hak antara org islam dan bukan islam.kalau macam ni, jelas sekali PAS TAK MENURUT AJARAN ISLAM YG SEBENAR.AGAMA ISLAM TELAH DISALAHGUNA OLEH PAS UTK KEPENTINGAN POLITIK PAS.PAS selalu memainkan slogan 'Pas untuk semua' tapi malangnya slogan ni hanya utk tatapan je dan bukannya utk direalisasikan.bangkai babi dan bangkai anjing lebih mulia drpd parti PAS.

Kah kah kah...

Lawak betul komen monyet umno sekor nih!!!

Kah kah kah...

Woi monyet umno!!!

MCA dan Gerakan tu dari parti mana bahalol???

Apa hal pulak ko nak ajak orang2 melayu membantah 2 parti komponen BoNgok yang bermasalah dengan Perkosa???

Kalau UMNgOk tak puas hati biar la UMNgOk yang bantah!!!

Apasal pulak nak libatkan orang lain???

Kah kah kah...

Woi monyet umno!!!

Ko ni dah la bodoh, nyanyuk pulak tu.

Semasa Tan Sri Khalid mengumunkan kuota 10 peratus kepada bukan bumiputera untuk belajar di UiTM kenapa pemuda merangkap pemudi UMNgOk begitu lantang membantah???

Kenapa bila DSAI melaungkan Ketuanan Rakyat yang dipersetujui oleh PAS dan DAP bukan main lagi puak2 UMNgOk BoNgok kata macam2???

Siapa yang perkauman sekarang???

PAS ke UMNgOk???

Kah kah kah...

Woi pondan tua bahalol monyet umno!!!

Ada ke bekas ketua UMNgOk Bukit Bendera minta maf dengan kaum cina selepas dia melabelkan orang2 cina hanya menumpang di negara ini???

Jadi kenapa MCA dan Gerakan harus minta maaf pada Perkosa sedangkan ahli2 Perkosa terdiri dari orang2 UMNgOk yang terkenal dengan perkaumannya???

Kah kah kah...

Bodoh pondan tua bahalol monyet umno!!!

Kah kah kah...

Woi pondan tua bahalol!!!

Yang ini bila nak jawab???

Dah lama orang2 kat sini tunggu nih!!!

http://kerajaanrakyat.blogspot.com/2010/01/mind-isu-yang-mencabar-minda.html#comments

Kah kah kah...

fidel castro said...

nazri al biawak kata....
bangkai babi dan bangkai anjing lebih mulia drpd parti PAS.
MEMANGLAH SEBAB KAU BIAWAK MAKAN BANGKAI. PAS TAK BOLEH DIMAKAN WALAU PUN DIRASUAHKAN.
dan lagi satu kalau Najib tu islam kwnapa tak bayar royalti kepada rakyat kelantan? kalau betul 1malaysia kenapa masih ada sekatan untuk rakyat bukan melayu memohon permit lori dan teksi..itu yg dikatakan 1malaysia? semoden JEPUN pun masih ada sekatan kouta untuk menjaga kepentingan rakyatnya..tak ke bodohnya Najib/umno termasuk kau. tak percaya pergilah ke JEPUN cuba buka perniagaan kalau boleh 100% tanpa ekuiti JEPUN. cakap ikut sedap mulut aja kau ni nazri biawak. guna kala lah sikit.
kalau setakat 30 sen satu komen aku boleh bayar kat kau cash untuk 1 tahun.

Irzan Kawaib said...

Siapa itu melayu?..membengongkan saja, tolong jawab siapa itu melayu?...

Anonymous said...

ni da masuk bulan April....

Gendang perkauman sudah di palu BN......nanti, orang lain yang bersahut buat komen, depa akan tangkap....

ingat tak episod Najib Vs Lee Kim Sai?....najib nak MANDIKAN keris dengan darah cina!.....lepas tu mamak tangkap ramai olang.....operasi lalang!...ingat tak?....jangan lupa ni....

13 mei pun dah hampir tiba nih.....masa nak main wayang perkauman udah bermula.....ini citer benar.....pada tahong 1969.....kawan budak2 sekolah lagi masa tu.....

jangan lupa......jaga2......jangan beri mereka peluang kedua main kita rakyat malaysia tercinta ini.....orang terdesak boleh main macam2.....

jaga2 di HULU SELANGOR......depa kena menang!....tapi lagu najib udah lain....dia kata ukuran sokongan adalah dalam PRU dan bukan dalam PRK....ni macam nak dikalahkan BN saja.....kalu dia kalah, sedap dia buat 'cerita wayang perkauman' nanti.....

jaga2.....

The MIND!!!

fidel castro said...

ramai ahli perniagaan terutama bumiputera dah meluat dengan umno.. mereka kalau PRK HULU SELANGOR BN kalah makna nya PRU 13 nanti boleh lah mp-mp umno/bn bersiap lari dari malaysia.
gerenti ada yang kena potong tangan terutama black rose.

storm62 said...

Berita terNOW : Opposition leader Datuk Seri Anwar Ibrahim continued attacking the government today over what he claimed was its infiltration by Israeli intelligence, by alleging in Parliament that agents working for Tel Aviv had worked as contractors in Bukit Aman Federal police headquarters.

On 27 June 2008, Malaysia Today revealed that Israeli intelligence had penetrated Bukit Aman. Malaysia Today said, Izhak David Nakar served in the Israel Air Force and developed the intelligence system for the Israeli Defense Force. Ido Schechter is a captain in the Israeli Air Force. They are both behind PDRM’s computerisation program. - Petikan dari MT

mari kita tunggu jawapan dari puak zionist yahudi umno. siapakah sebenarnya Pengkhianat Agama, Bangsa dan Negara?....kah kah kah.

kerikil said...

hoi Nazri spesis bangang yang hampir pupus dimuka bumi malaysia ni trmasuk kepimpinan parti haprak tu..kenapa ko dan penyokong2 serta barisan najis haprak x buat demontrasi atas dasar yg akan dibuat olih pemimpin parti kesayangan haprak ko untuk menghapuskan kouta bumiputra...kenapa???? ko x jwb wahai spesis bangang,,,dulu masa bila ada cadangan sedikit dari Tan sri Khalib Ibrahim untuk memberi 10 peratus kpd bukan bumiputera...bukan main lagi lantang pencacai dan barisan kemimpinan parti haprak ko tu buat demontrasi jalanan dari sayap pemuda, puteri dan wanita terjerit jerit mcm puaka dirasuk syaitan berminggu2 ,,media masa rtm, tv3 suku gila apa lagi naik sawan lah dia bagai disampuk jembalang,,pelajar2 ipta n ipts dikerah supaya mengikut telunjuk mereka dgn berarak2 seperti kumpulan baju merah di thailand...skrng apa dah jadi dgn penyokong2 taik dan pencacai termasuk si Nazri bangang kenapa x buat demontrasi lagi...wahai Nazri yg paling bodoh lagi bangang kenapa ko senyap dlm hal ini...beballll sunguh budak Nazri ni...