Monday, June 27, 2011

Sial haramjadah lahanat sundal... semuanya untuk Umno!

KerajaanRakyat : Lebih sopan kita hamun si lahanat Umno, haiwan jelmaan manusia! Kalau ikut perangai Umno, mereka belagak alim dengan songkok tinggi... tapi kelaku mereka mengalahkan babi gila beranak sulong!

Kepada generasi muda, tolong semak insiden ini. Peristiwa 13 Mei 1969 telah menjadi sejarah hitam negara kerana kerakusan kuasa pemimpin Umno ketika itu. Setiap kali pengaruh Umno terhakis, setiap kali itulah Umno dan parti-parti tungganggannya akan mengheret rakyat kekancah perpecahan kaum dengan cara menggunakan kekerasan terhadap rakyat terbanyak.

Caturan politik perkauman 1969, mereka berjaya. Umno berjaya membakar semangat Melayu demi hasrat haprak mereka. Mereka membakar semangat bangsa Melayu agar permusuhan kaum bermaharajalela dan mereka terus berkuasa! Permainan yang sama tetapi di padang yang berbeda mereka cuba ulangi. Kali ini bukan dengan isu perkauman sahaja tetapi digaramkan dengan isu kaagamaan. Kepala lembu dan kepala babi dijadikan mainan olih pewaris pencetus insiden 13 mei 1969 untuk mencetuskan huruhara yang harubiru! Malangnya mereka kecundang! (Baca di sini)
Membakar api perkauman telah mereka lakukan dan akhirnya tembelang mereka ketahuan!
Membakar sentimen keagamaan telah mereka cetuskan dan akhirnya pekong mereka terbongkar!
Menyemarakkan unsur fitnah telah mereka uar-uarkan dan akhirnya fitnah memakan diri!

Rakyat bangkit dan terus bangkit tanpa rasa gentar kerna kita tahu kita benar!
Perjuangan kita adalah perjuangan menentang kezaliman, kerakusan dan pengkhianatan zionis anutan Umno/BN.

Setelah setengah abab berlalu, segala pekong dan pendustaan Umno semakin rapuh, terbongkar dan menghempap ke mukanya sendiri.

Sehingga hari ini bersusun dakwaan rakyat yang masih gagal dijawab oleh regim zalim Umno/BN. Selagi Umno/BN gagal menafikan dengan fakta ketidaklibatannya dalam peristiwa berikut, selagi itulah keyakinan rakyat bahawa Umno lah yang menjadi punca kepada semua pengkhianatan, penyiksaan, penindasan dan pendustaan ini: (Baca di sini)

 Buat kesekiankalinya saya ulangi:

Kepada anak bangsa, 
Berpadalah menyokong umno
Umno mengaku kononnya berjasa
Sebenarnya kerana umno Melayu binasa!
Pemimpin kaya raya, rakyat miskin hidup melata!

Ingatlah demi Agama, Bangsa dan Negara pemerintahan rakus regim umno/BN wajib kita tumpaskan. BUKAN kerana kita gila kuasa TETAPI kita wajib ambil kuasa daripada mereka yang gila kuasa!!!

Salaam Perjuangan. Salaam Persaudaraan
Mohd Sofi Yassin 
http://kerajaanrakyat.blogspot.com/



5 comments:

Nazri said...

tak usahlah diungkitkan lagi peristiwa 13 Mei tu.yg lepas lepas tu hanya tinggal sejarah je.spt yg diwar-war oleh PR kononnya peristiwa 13 Mei ni tercetus disebabkan oleh politik perkauman yg dicetuskan oleh Umno.semasa zaman pemerintahan Tun Mahathir dahulu, tak pernah dengar pun tentang peristiwa 13 Mei? mengapakah skg baru timbul soal isu peristiwa 13 Mei?adakah PR berasa terdesak utk meraih sokongan rakyat maka digunakan peristiwa 13 Mei sbg isu utk 'menyerang' BN/Umno?lagipun sampai skg belum ada bukti utk menyokong dakwaan drpd PR kononnya Umno/BN yg bertanggungjawab ke atas peristiwa 13 Mei.

sam said...

kau sek, kat mana ? belajar universiti mana? sek.kera ke @ kerajaan . masuk universiti gomen ke unirsiti pak hang.jangan lah nak bohong bersepah sepah sekolah dan unersiti macam cendawan tumbuh tu siapa yang bina pak hang yang bina ke? hospital hospital dah berapa ratus dibina dan dah berapa ribu masjid di bina masih zalim . ramai mana dah ahli pembangkang mati di tangkap pihak berkuasa? cer bagi penjelasan kat aku dgn fakta bukan meroyan tak tentu kala.

jai said...

Nazrina Lembu PONDAN said...

tak usahlah diungkitkan lagi peristiwa 13 Mei tu.yg lepas lepas tu hanya tinggal sejarah je.spt yg diwar-war oleh PR kononnya peristiwa 13 Mei ni tercetus disebabkan oleh politik perkauman yg dicetuskan oleh Umno.semasa zaman pemerintahan Tun Mahathir dahulu, tak pernah dengar pun tentang peristiwa 13 Mei? mengapakah skg baru timbul soal isu peristiwa 13 Mei?adakah PR berasa terdesak utk meraih sokongan rakyat maka digunakan peristiwa 13 Mei sbg isu utk 'menyerang' BN/Umno?lagipun sampai skg belum ada bukti utk menyokong dakwaan drpd PR kononnya Umno/BN yg bertanggungjawab ke atas peristiwa 13 Mei.

Kah kah kah...

Lembu PONDAN sial ni tunjuk bodoh lagi.

Kah kah kah...

Woi lembu PONDAN sial!!!

Zaman mahadey memang tak ada 13 mei, tapi zaman mahadey ada peristiwa Pergaduhan Kampung Medan, ko tau tak sial???

Kah kah kah...

Woi lembu PONDAN!!!

Pilihanraya 1969 telah menyaksikan Perikatan hilang majoriti 2/3, jadi siapa yang buat huru-hara demi mengekalkan kuasa???

MAMPUS KO TAKKAN BERANI JAWAB SEBAB KO TAU KO MANUSIA BODOH BEROTAKKAN LEMBU!!!

Kah kah kah...

jai said...

samdol said...

kau sek, kat mana ? belajar universiti mana? sek.kera ke @ kerajaan . masuk universiti gomen ke unirsiti pak hang.jangan lah nak bohong bersepah sepah sekolah dan unersiti macam cendawan tumbuh tu siapa yang bina pak hang yang bina ke? hospital hospital dah berapa ratus dibina dan dah berapa ribu masjid di bina masih zalim . ramai mana dah ahli pembangkang mati di tangkap pihak berkuasa? cer bagi penjelasan kat aku dgn fakta bukan meroyan tak tentu kala.

Kah kah kah...

Woi BoNgok!!!

Ko ingat sekolah, universiti, hospital, masjid dsb tu guna duit bapak umno ke yang bina???

Semua tu dibina guna duit rakyat la bodoh!!!

Yang ko nak kecoh kerajaan guna duit rakyat bina semua tu apasal???

Kah kah kah...

Woi bodoh!!!

Meh la jawab kat sini balik:

http://kerajaanrakyat.blogspot.com/2011/06/bersih-20-operasi-sapu-lalang-bermula.html

Takkan lari kot???

Cukup la nazrina lembu PONDAN sekor je buat perangai bacul kat sini.

Kah kah kah...

Anonymous said...

Kezaliman mereka serah pada ALLAH
innalillahiwainnailaihirojiun