Monday, April 30, 2012

BERSIH 3.0: Bukit Aman. Tanglin. Biar pecah dimulut, jangan pecah perut.

Zaharin Mohd Yasin
Kerajaan Rakyat: Ini  sejarah. Ini fakta. Ini kisah di Tanglin, Bukit Aman.

Ini cerita dulu-dulu.
Ini cerita orang muda dulu yang sekarang dah tua tapi dihati terasa maciam 'muda'... ahakzzz

'Dulu-dulu' saya minat sangat bersarapan di Bukit Aman, bukan sebab bukit tu aman tapi sebab nak pekena nasi lemak Tanglin dengan kopi 'O'nya.

Dalam banyak-banyak members, yang best sekali untuk diajak bersarapan kat Tanglin, tak lain tak bukan si mamat mulut celupar. Mamat mulut celupar ni kalau bercerita tak ubah maciam 'pelacur atas katil'. Pelacur kalau atas katil, mana reti pakai baju... terus-terus bogel... ahakzzz (elooo... jangan ingat saya ni kaki pelacur, saya dengar orang cerita, cerita pasal pelacur. Ada paham ka?)

Mamat mulut celupar ni kalau bercerita mana reti berlapek. Dia main lerah semacam je beb. Bogel togel berlendir dikerjakannya. Tu sebab le saya gelar dia mamat mulut celupar aka maciam 'pelacur atas katil'. Falsampah pelacur 'jangan keluar diperut, biar keluar dimulut'. Falsafah Mamat mulut celupar, "Biar pecah dimulut, jangan pecah perut". Nak tau apasal?. Kalau bercerita dengan Mamat mulut celupar ni, kondefem tak kering gusi dibuatnya.... ketawa memanjang.... ahakzzz!

Kalau nak dengar cerita Mamat mulut celupar ni, kena ada syarat. Syaratnya senang. Dari sepuluh cerita dia... enam setengah je yang bolih pakai. Lagi tiga setengah, kena buang ke longkang. Tapi cerita dia yang kat bawah ni memang seratus persen boleh diterima pakai... ahakzzz.



Selamat lah engkau la Zaharin. Dulu engkau ludah Dollah, pastu kau cium tangan dia. Kalau dulu suruh cium bontot Dollah pun, aku agak engkau sanggup! Padan muka engkau beb. Dulu lah.... ahakzzz.  Kali ni belum sempat engkau ludah Najib, engkau dah kena peluk cium dia, beb.... ahakzzz