Sunday, May 6, 2012

Kalau nampak polis mampos, ludahkan bangkai mereka

Kita berada dalam negara yang TIDAK ADIL pemerintahannya. Regim Umno BN yang menjadi pemerintah negara dipelopori oleh para perompak hasil negara dan penjarah keringat rakyat.

Badan penguatkuasa terutama Polis Diraja Malaysia diketuai dan dianggotai oleh sebilangan besar manusia hipokrit tahap tertinggi. Malah sebahagian daripada anggota polis mungkin dari keturunan iblis dan syaitan.
Video (ini) dan (ini) membuktikan polis itu berperangai iblis dan syaitan
Dalam keadaan rakyat dikhianati dan dizalimi olih polis-polis yang berketurunan iblis dan syaitan, marilah kita doakan dan anak bini mereka mampos dilanggar lori..! Kalau dah kena langgar lori, masih tak mampos, harap-harap mereka lumpuh satu badan. Baru padan dengan perangai setan haramjadah mereka tu.
.... dan kalau ada yang ternampak polis mampos kena langgar lori, jangan tolong mereka sebaliknya ludahkan bangkai mereka itu.

Biar pecah dimulut, jangan pecah perut. 

1 comment:

Anonymous said...

Saya juga seorang anggota Polis. Setelah melihat banyak klip video berkaitan ketidak warasan anggota Polis saya merasai bahawa menjadi anggota PDRM tatkala ini sangat memalukan..Kalau ada sesiapa bertanyakan kepada en.kerja apa? saya tidak akan beritahu mereka bahawa saya anggota Polis saya lebih rela mengaku saya kerja jaga atau kerja sendiri. Kepada anggota PDRM kerana nila setitik rosak susu sebelanga. Anggota PDRM yg masih remaja kemaskan diri anda dgn akhlak yg baik,agama yg terbaik nescaya anda akan dipandang mulia oleh rakyat anda sendiri iaitu rakyat Malaysia.Sanggup kah anda menghida bangsa dan agama anda sendiri. Saya tidak nampak anggota polis yg bertindak ganas terdiri dari bangsa lain tapi mejoriti bangsa melayu. Selogan hidup melayu telah diterbalikan oleh PDRM kepada mampos kau melayu.