Wednesday, May 23, 2012

YB Bijik Kelentit, YB Kote Batang. YB Pantat Nonok. YB Faraj binti Zakar

Kalau inilah cara pengurusan SPR dan JPN, maka jangan pelik dan hairan jika terdapat juga nama-nama seperti Pantat binti Nonok, Kote bin Batang dan Bijik binti Kelentit akan tersenarai dalam daftar pengundi SPR. Malahan rakyat Malaysia juga jangan terkejut satu hari nanti Puan Bijik binti Kelentit, En Kote bin Batang dan Cik Pantat binti Nonok akan bertanding dalam pilihanraya umum  Malaysia di bawah lambang UMNO / BN.

Maka penyokong UMNO / BN akan mempunyai Wakil Rakyat bernama YB Bijik binti Kelentit, YB Kote bin Batang, YB Pantat binti Nonok atau mungkin juga YB Faraj binti Zakar. Selepas itu berduyun-duyunlah mangkok berayun sedara mara Nazrina binti Nazri sujud dan mencium tangan YB Bijik Kelentit…  !!!

Pengerusi SPR, Tan Sri AbdulAziz Mohd Yusof berkata, mereka yang memiliki nama unik yang tinggal di pedalaman Sabah dan Sarawak adalah pengundi sah.


Katanya, adalah tidak adil bagi SPR dituduh sengaja mereka nama-nama tersebut dan mendaftarkan pengundi-pengundi yang tidak wujud.

"Kami mempunyai pengundi yang memiliki nama seperti Elvis Presley, Reagan dan A.Ramlie bin Jefridin dalam daftar pemilih. Namun, kesemuanya wujud dan merupakan rakyat Malaysia," katanya. (A.Ramli dan Jefri Din merupakan penyanyi terkemuka negara pada 1960)

Abdul Aziz berkata, terdapat pengundi dengan nama seperti Atas Jalan, Tepi Jalan, Machine Gun dan Boeing.

Selain nama di atas, terdapat juga nama-nama seperti Timun, Kangkung, Harimau dan Kuda dalam daftar pemilih.

"Selagi butiran tarikh lahir mereka sama dengan rekod JPN, kami tidak boleh mempertikaikan status mereka dan mesti mendaftarkan mereka sebagai pengundi," katanya.

Klik Topik di bawah untuk bacaan seterusnya
UMNO - Umno Haramjadah – Warta Kerajaan -  Payudara -  Faraj –  
Ustad gian cipap - Ustad PKR kaki betina -