Wednesday, August 1, 2012

Menangis Ketakutan, disangkanya PUAKA rupanya Datin Seri Rosmah Mansor

Mungkin kerana disangkanya Hantu Raya Jembalang Polong PUAKA yang cuba menunjuk baik kepadanya, kanak-kanak tersebut menangis ketakutan. KerajaanRakyat amat simpati terhadap anak kecil itu (lihat gambar) yang dijadikan ‘model’ olih Rosmah Mansor untuk menipu rakyat kononnya dia seorang wanita yang prihatin terhadap kepayahan rakyat.

Pada hemat saya, kebiasaannya jika seorang wanita itu punya jiwa keibuan, anak kecil akan berasa nyaman  dan tenang berada dalam pelukannya. Apakah mungkin darah PUAKA mengalir dalam tubuh Rosmah Mansor sehingga dalam dirasai olih si anak kecil itu.
Perdana Menteri turut melancarkan program bantuan Kasih Felda (Berita penuh di sini)


~ Ini kerajaan UMNO / BN harami rembat RM70,000 dari setiap anak peneroka ... dia buat bodoh je .... lepas tu dia gula-gulakan peneroka FELDA dengan duit raya cuma 200 ringgit .. !!!

~ Kalau ini macam punya penipuan yang dilakukan olih Regim UMNO/BN, peneroka FELDA masih tidak sedar jugak... alamat kau orang serupa "Jerangkong dalam almari" lah namanya.Sumber komen dari sini.
... Shazni Munir Mohd Ithnin, Muhammad Aizat Roslan dan Muhammad Saufi Jelani yang dituduh berhubung kes menconteng "bini puaka" dan "pembunuh Altantuya" yang ditujukan kepada isteri perdana menteri Rosmah ...
Kalau video 'rosmah puaka' tu tak betul pasal apa TIADA tindakan yang diambil terhadap individu yang buat kenyataan di dalam video tersebut??? Kalau tak betul ambil la tindakan!!! ITU PUN KALAU BERANI LAAA.
KerajaanRakyat : Sebagai isteri Perdana Menteri Rosmah Mansor bolih menggunakan keistimewaan laluan VIP dilaluan keluar masuk negara. Keistimewaan ini tidak bermaksud beliau bolih membodohkan Kastam dengan ...
Rosmah Mansor beri impak negatif kepada imej negara. Anggota Parlimen Bakri, Er ... Najib akan tanya Rosmah dan Rosmah kata .... Tidak! ... sebab tu mahasiswa ipta dah reti gelar bini puaka kat dia tu.. July 9, 2010 8:44 ...