Monday, October 29, 2012

Alhamdulillah, syukur kepada Allah. Terima kasih buat semua

hospital serdang
Alhamdulillah, syukur dan terima kasih Allah SWT. Saya masih diizinkanNya untuk menitipkan sesuatu di blog ini setelah lebih seminggu menyepi lantaran dugaan dariNya jua.

Tidak pantas buat saya mencoretkan selain ucapan terima kasih dan penghargaan kepada mereka yang telah membantu di saat saya dalam kelelahan derita yang amat. Ketika jari di kekunci, kepala saya masih terasa sedikit berat dan pening. Dada masih berdebar, walau tiada rasa sakit, insyaAllah.

Terima kasih yang teramat dan penghargaan yang tinggi kepada anak-anak ayah kerna kalian telah banyak membantu ayah dalam keadaan ayah amat lemah dan memerlukan bantuan.

Terima kasih jua buat saudara-mara, sahabat, kawan, kenalan dan semua yang terlibat baik secara langsung maupun tidak langsung semasa saya diuji dengan serangan jantung sekitar jam 11.45 malam 19hb Oct. 2012. Semoga segala doa yang baik dari kalian akan digandakan dengan nikmat rahmat dariNya buat kalian dan keluarga, insyaAllah.

Kepada kakitangan dan pegawai perubatan KPJ Damansara Specialist Hospital, Hospital Putrajaya, khasnya wad CCU dan Hospital Serdang khususnya jabatan Cardiology, wad CCU dan CHDW (Cardiothoracic High Dependency Unit), dedikasi dan hemah kalian amat saya hargai.


InsyaAllah dititipan akan datang, akan saya kongsikan pengalaman derita dada yang dilalui seminggu lalu.

Salaam dari Kerajaan Rakyat.