Wednesday, October 10, 2012

Menteri pecah rahsia, Umno BN akan balas dendam jika menang pru-13

Rosmah Mansor perempuan sundal kuat nafsu sex
Membaca membuatkan seseorang itu "tahu". Membaca dan kemudiannya "tahu", amat berbeda dengan membaca dan kemudiannya "faham".

Sebagai contoh:
~ Sekiranya kita hanya membaca dan "tahu" sejarah Rosmah Mansor, maka kita hanya akan tahu bahawa Rosmah Mansor pernah menjanda sebelum menggoda Najib Razak untuk dilakikannya. TETAPI...

~ Sekiranya kita membaca dan "faham" sejarah Rosmah Mansor, maka kita juga akan "faham" Rosmah Mansor mungkin sengaja menjandakan dirinya untuk berlakikan Najib Razak demi memenuhi nafsu serakahnya!! Ini terbukti dengan perangainya yang ditarifkan sebagai "sundal".

Kita baca seterusnya dan fahami maksud percakapan Menteri Tenaga, Teknologi Hijau dan Air, Datuk Peter Chin Fah Kui.


Menteri Tenaga, Teknologi Hijau dan Air, Datuk Peter Chin Fah Kui
~ Andai kita hanya membaca untuk "tahu", maka tahulah kita bahwa kerajaan Barisan Nasional (BN) tidak akan menaikkan tarif elektrik. Maka itu, kita akan katakan kerajaan Umno BN sebagai kerajaan yang prihatin terhadap permasalahan rakyat.

~ Andai kita membaca dan "faham", maka kita juga akan faham bahawa kerajaan Barisan Nasional (BN) tidak menaikkan tarif eletrik kerna pilihan raya umum akan diadakan tidak sampai 6 bulan dari sekarang. Justeru kerajaan Umno BN terpaksa bersabar daripada menaikkan tarif eletrik sehingga selesai pilihan raya umum ke-13. Kefahaman tersebut juga membawa maksud, andai Umno BN menang dalam pilihan raya umum ke-13 nanti, pasti, yes yes yes! pasti pasti pasti! mereka akan menaikkan bukan hanya tarif elektrik, tetapi kerajaan Umno BN juga akan menaikkan harga minyak dan barangan keperluan lain.

Rumusannya: Hanya mereka yang membaca dan tahu akan menyokong Barisan Nasional kerna mereka membaca tanpa berfikir. Sebaliknya mereka yang membaca dan faham akan menghumbankan Umno BN dan memastikan calon-calon daripada Pakatan Rakyat beroleh kemenangan agar mereka tidak terus dikhianati olih regim zalim Umno BN.

Wahai rakyat Malaysia, ingat pesanan ini.