Saturday, January 19, 2013

Nota ringkas buat Datin Seri Rosmah binti Mansor dan para pencacai Umno


Skandal Najib Kapal selam Scorpene DCNS Perancis Perimekar Sdn Bhd
Kepada Rosmah Mansor aka Semah bini Najib dan para pencacai Umno, sila baca nota ringkas di bawah ini. Andai setelah membacanya dan masih tidak faham, sila hantukkan kepala ke dinding dan baca sekali lagi. Sekiranya setelah sepuluh kali baca dan masih tidak faham juga, itu pertandanya kamu adalah antara manusia paling bahalol di dunia
Buat Semah bini Najib khususnya, kamu juga harus baca di sini dan lihat betapa menyampahnya rakyat Malaysia terhadap kamu.
Kapal selam Scorpene yang dibeli dari DCNS di Perancis – melibatkan komisen lebih RM500 juta dibayar kepada Perimekar Sdn Bhd, syarikat milik rakan baik Perdana Menteri – Abdul Razak Baginda.
Skandal ini dikatakan turut berhubung kait dengan pembunuhan warga Mongolia, Altantuya Shaaribuu yang dibunuh mengguna bom C4 pada 2006.

Hakim Roger Le Loire dan Serge Tournaire kini sedang meneruskan siasatan terhadap kes berkenaan di Mahkamah Tribunal deGrande Instance Perancis.
Tujuh saksi dinamakan termasuk Najib, Menteri Pertahanan, Datuk Seri Zahid Hamidi; penyiasat persendirian, P Balasubramaniam, Abdul Razak Baginda, isteri Razak, Mazlinda Makhzan, pembantu kanan beliau, Jasbir Singh Chahl serta ahli perniagaan, Lodin Wok Kamaruddin.