Sunday, February 17, 2013

Wanita PKR salah anggap. Rakyat nakkan perubahan bukannye nakkan diorang

Siti Aisyah Shikh Ismail serikandi parti keadilan rakyat
Siti Aisyah Shikh Ismail
Baru setahun dua kenal politik, dah mengenyam nak jadi calonBila tak dicalonkan, haaa.... mula la tarik muka 14... macam terompah senget.
BlackDarkness· 1 day ago
Nampaknye wanita PKR ni salah anggap. Rakyat nakkan perubahan bukannye nakkan diorang = 

bukan mengenyam tapi merenyam.... bukan seakan sama spesis tapi sama & serupa & sebijik. 

depa perlu ingat masa pru12 calon2 depa menang kerana pengundi2 melayu & ahli2 umno (baru) meluat kat pak lah & menantu & tak puas hati calon2 yg bertanding. 

pengundi2 jaki kat umno bukan bererti suka kat pkr. jgn syiok sendiri. aku nak tengok prestasi depa pru13 ni