Sunday, December 1, 2013

Sultan saya tegur, inikan pula CINA DAP yang biadap dan kurang ajar!!

Sultan atau raja sekalipun kalau bersikap biadap dan kurang ajar saya tegur, inikan pula cina DAP!!

Anggota Parlimen Jelutong Jeff Ooi Chuan Aun sepertimana yang dilaporkan oleh BERNAMA:
Pada 24 Nov lepas, Ooi mengaku memberi label 'kucing kurap' kepada beberapa pegawai MPPP pada 16 Nov atas alasan kerana mereka tidak membawa perangkaan terkini mengenai kedudukan penjaja di Jelutong selain tidak berpuas hati apabila pegawai kanan yang sepatutnya hadir tiada dalam sesi lawatan itu. 
"You are insulting me by sending a lower officer itu 'kucing kurap' (anda menghina saya dengan menghantar pegawai pangkat rendah itu 'kucing kurap')... kita nak selesaikan masalah tetapi pegawai kanan itu serah kepada seorang yang lebih junior dan mereka tidak boleh buat keputusan," kata Ooi.
Cina DAP bernama Jeff Ooi itu kemudiannya memohon maaf dengan berkata:
"Tiada siapa boleh minta saya minta maaf. Saya tidak akan tarik balik atau minta maaf jika sesiapa minta, kecuali Karpal Singh, pengerusi nasional (DAP) yang juga 'harimau jelutong',” kata Ooi.
Andai benar apa yang dilaporkan oleh MalaysiaKini dan BERNAMA tentang permohonan maaf oleh cina DAP bernama Jeff Ooi itu, maka Kerajaan Rakyat beranggapan ianya satu permohonan maaf yang tidak ikhlas dan tidak jujur, malah ia sombong dan bongkak!

Cina DAP bernama Jeff Ooi mengatakan dia memohon kerna disuruh oleh pengerusi Nasional DAP, Karpal Singh. Maksudnya si cina DAP bernama Jeff Ooi tidak memohon maaf dengan rela hatinya andai tidak disuruh oleh Karpal.


Jelas tindakan cina DAP bernama Jeff Ooi dalam isu ini memaparkan sikap dan perangai biadap, sombong dan kurang ajarnya. Dia baru jadi wakil parlimen sudah berani mengkucing kurapkan pegawai kerajaan berpangkat rendah, kalau dia jadi menteri rasanya mau diludahnya pegawai-pegawai kerajaan terutama yang berbangsa Melayu! Haram jadah punya Jeff Ooi!!!.

Pengundi di Jelutung, Melayu khasnya harus tolak cina biadap seperti ini. Kerajaan Rakyat bukan membenci Cina, tetapi saya benci Cina, India, Banggali dan Melayu yang biadap!