Saturday, November 8, 2014

Umno.. kamulah bapak segala iblis dan syaitan

Umno.. kamulah bapak kepada segala iblis dan syaitan

Dia dipecat dari jawatannya sebagai TPM oleh Firaun Melayu! Selama 16 tahun Anwar digambarkan dan maruahnya dijaja sebagai orang yang bersalah.

Tidak cukup dengan itu, Anwar Ibrahim dan keluarganya diaibkan tanpa batas oleh Bani Syaitan bertopeng manusia bernama Umno! Malah semua penyembah Bani Syaitan dengan sokongan persundalan berita akhbar arus perdana turut menfitnahnya. Apa saja perlakuan Anwar, salah pada pandangan mereka.

1998 kamu tuduh Anwar peliwat, malangnya pembuktian hambar! Kamu gagal !
2008 kamu ulangi pertuduhan yang sama pada bontot yang berbeda dan kamu jaja fitnah tanpa usul periksa. Kamu pengkhianat !

Umno.. kamu lah bapak kepada segala iblis dan syaitan yang telah melebur-musnahkan kemurnian budaya Melayu dan kesejahteraan hidup rakyat.

Umno.. kamu jugalah bapak kepada segala iblis dan syaitan yang telah menjejaskan penghormatan masyarakat asing terhadap kesucian Islam. Kamu adalah fasiq yang nyata !

Sedarlah wahai Umno, rakyat tidak alpa malah akan terus bangkit menjejak setiap kerakusan dan persundalan yang kamu budayakan berdekad lamanya.

- Kerajaan Rakyat